Facebook Ads Management

Adverteren via Facebook is één van de meest directe manieren van adverteren. Wij kunnen dit zo eenvoudig of ingewikkeld maken als u wilt. Mensen laten veel persoonlijke informatie achter op de Social Media. Adverteren via Facebook speelt hier erg handig op in als het gaat om het bepalen van uw doelgroep.

We gebruiken hierbij wat we weten over de mensen die we willen bereiken. Denk hierbij aan leeftijd, locatie, demografische gegevens, interesses en gedragspatronen.
Hierna gaan we een budget bepalen. We kiezen een maximaal bedrag per dag of per maand en zullen ervoor zorgen dat het maximale rendement uit dit budget gehaald word. Hierdoor geef je nooit meer uit dan je eigenlijk voor ogen had.

Er zijn via facebook maar liefst i verschillende soorten advertenties. Deze zijn zo ontworpen dat ze op elk apparaat en via elke verbindingssnelheid werken. Je kunt ervoor kiezen één afbeelding of video in je advertentie te laten zien, maar je kunt ook gebruikmaken van een indeling voor meerdere afbeeldingen.

Zodra de advertentie live is gaan wij de prestaties voor je bijhouden. We gaan hierbij testen welke versie van de advertentie het meeste rendeert. Op basis van deze informatie gaan we maandelijks je advertenties testen en optimaliseren.